RADIO7

#добреналаштоване

З вересня українці зможуть поскаржитися на якість медпослуг і вимагання в поліклініках

З вересня українці зможуть поскаржитися на якість медпослуг і вимагання в поліклініках

З вересня Національна служба здоров’я відкриє “гарячу лінію” для скарг на якість медпослуг в поліклініках і вимагання грошей за надання безкоштовних послуг. Про це повідомив глава структури Олег Петренко на брифінгу, пише Укрінформ. За його словами, зворотний зв’язок з пацієнтами буде реалізовуватися в кілька етапів.”Перша частина – з вересня у вигляді “гарячої лінії”, де кожен споживач послуг зможе залишити інформацію про те, що його обслужили неналежним чином, або він не отримав послугу, або у нього вимагали гроші. Зараз розробляється спеціальний механізм, і НСЗУ буде це перевіряти”, – пояснив Петренко. Він додав, що надання неякісної медичної допомоги або відмову можуть стати приводом для розірвання договору з медустановою. Велика кількість скарг також може стати підставою для перевірки документації та роботи медико-експертної комісії МОЗ. Історія звернень українців і реакція Нацслужби здоров’я буде оприлюднена на сайті.

Leave a Reply