РАДІО 7

#добреналаштоване

Для рейсів між містами. Електричне аеротаксі пролетіло майже 250 км без підзарядки

Для рейсів між містами. Електричне аеротаксі пролетіло майже 250 км без підзарядки

Американська компанія Joby Aero Inc. оголосила, що її прототип повністю електричного аеротаксі досяг «важливої віхи» в своєму розвитку.

Час випробувального польоту склав 1 годину 17 хвилин, за цей час апарат подолав 248,8 км, відзначили інженери.

Політ був завершений на льотній бази Joby Electric в Біг-Сурі, Каліфорнія, в рамках кампанії льотних випробувань. Апарат злетів вертикально, а потім перейшов до прямого польоту і зробив 11 кіл заданим маршрутом. Під час випробувального польоту повітряне таксі провело в повітрі більше 1 години 17 хвилин і після польоту приземлилося вертикально.

Всього літак подолав 154,6 статутних милі, тобто 248,8 км.

Генеральний директор і засновник Joby Джоб Бевірт сказав, що компанія досягла того, що багато хто вважав неможливим з сьогоднішніми технологіями виробництва акумуляторів. Бевірт заявив, що компанія зробила перший крок до того, щоб зробити зручні і екологічно чисті авіаперельоти між містами повсякденною реальністю.

Випробувальний прототип літака живиться від наявних у продажу літій-іонних акумуляторів, адаптованих для використання в літаках. В Joby вибрали катод 811 NMC і осередок з графітовим анодом.

«Батарея пройшла внутрішні випробування і показала оптимальний компроміс між питомою енергією, необхідною для польоту літака на відстань 150 миль, і питомою потужністю, необхідною для зльоту і посадки у вертикальному положенні», — розповіли в компанії.

У лабораторії було показано, що батарея здатна витримувати більш 10 000 очікуваних номінальних циклів польоту. Компанія визнає, що має бути ще багато випробувань, але цей політ є важливою віхою і важливою перевіркою її технології.

Joby Aero Inc планує почати комерційні пасажирські перевезення в 2024 році з літаками, здатними перевозити пілота і чотирьох пасажирів зі швидкістю до 200 миль на годину (322 км / год).

Після першого випробувального польоту в аеропорту Пьештяни в минулому році це була перша публічна презентація літального апарату.

Штефан Кляйн виконав свою мрію — сів в літальний апарат в Нітрі і долетів до аеропорту Братислави, а потім проїхав на трансформованому в спортивний автомобіль транспортному засобі до центру міста, щоб випити чашечку кави поруч з Академією мистецтв і дизайну в Братиславі, де він викладає.

Рівно о 6:00 понеділка, 28 червня, він благополучно приземлився на своєму AirCar в аеропорту. Машина подолала відстань між Нітрою і аеропортом Братислави приблизно за півгодини.

Джерело.

Савчук Владислав

    Leave a Reply