RADIO7

#добреналаштоване

Для рейсів між містами. Електричне аеротаксі пролетіло майже 250 км без підзарядки

Американська компанія Joby Aero Inc. оголосила, що її прототип повністю електричного аеротаксі досяг «важливої віхи» в своєму розвитку.

Час випробувального польоту склав 1 годину 17 хвилин, за цей час апарат подолав 248,8 км, відзначили інженери.

Політ був завершений на льотній бази Joby Electric в Біг-Сурі, Каліфорнія, в рамках кампанії льотних випробувань. Апарат злетів вертикально, а потім перейшов до прямого польоту і зробив 11 кіл заданим маршрутом. Під час випробувального польоту повітряне таксі провело в повітрі більше 1 години 17 хвилин і після польоту приземлилося вертикально.

Всього літак подолав 154,6 статутних милі, тобто 248,8 км.

Генеральний директор і засновник Joby Джоб Бевірт сказав, що компанія досягла того, що багато хто вважав неможливим з сьогоднішніми технологіями виробництва акумуляторів. Бевірт заявив, що компанія зробила перший крок до того, щоб зробити зручні і екологічно чисті авіаперельоти між містами повсякденною реальністю.

Випробувальний прототип літака живиться від наявних у продажу літій-іонних акумуляторів, адаптованих для використання в літаках. В Joby вибрали катод 811 NMC і осередок з графітовим анодом.

«Батарея пройшла внутрішні випробування і показала оптимальний компроміс між питомою енергією, необхідною для польоту літака на відстань 150 миль, і питомою потужністю, необхідною для зльоту і посадки у вертикальному положенні», — розповіли в компанії.

У лабораторії було показано, що батарея здатна витримувати більш 10 000 очікуваних номінальних циклів польоту. Компанія визнає, що має бути ще багато випробувань, але цей політ є важливою віхою і важливою перевіркою її технології.

Joby Aero Inc планує почати комерційні пасажирські перевезення в 2024 році з літаками, здатними перевозити пілота і чотирьох пасажирів зі швидкістю до 200 миль на годину (322 км / год).

Після першого випробувального польоту в аеропорту Пьештяни в минулому році це була перша публічна презентація літального апарату.

Штефан Кляйн виконав свою мрію — сів в літальний апарат в Нітрі і долетів до аеропорту Братислави, а потім проїхав на трансформованому в спортивний автомобіль транспортному засобі до центру міста, щоб випити чашечку кави поруч з Академією мистецтв і дизайну в Братиславі, де він викладає.

Рівно о 6:00 понеділка, 28 червня, він благополучно приземлився на своєму AirCar в аеропорту. Машина подолала відстань між Нітрою і аеропортом Братислави приблизно за півгодини.

Джерело.