RADIO7

#добреналаштоване

«ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» РОЗ’ЯСНИЛО, ДЕ НА ЕЛЕКТРОЛІЧИЛЬНИКУ ЗНАЙТИ ЙОГО НОМЕР

«ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» РОЗ’ЯСНИЛО, ДЕ НА ЕЛЕКТРОЛІЧИЛЬНИКУ ЗНАЙТИ ЙОГО НОМЕР

Під час реєстрації в чат-ботах у багатьох споживачів виникають запитання, де саме на приладі обліку знаходиться номер? «Там багато різних номерів, цифр, не завжди можна розібратися, який потрібно вводити?», – в одному з дзвінків до кол-центру товариства спитала споживачка з Мукачева.

Роз’яснюємо: під час реєстрації в одному з обраних чат-ботів від ПрАТ «Закарпаттяобленерго» у будь-якому месенджері – Viber, Telegram та Facebook Messenger – потрібно виконати таку дію: «Підтвердити особовий рахунок». Для підтвердження потрібно ввести номер лічильника електроенергії. Окремі споживачі не знають, де його знайти.

Інформуємо: номер розташований на корпусі лічильника і практично завжди позначений відповідним значком «N». На різних типах приладів обліку він може бути в різних місцях, частіше за все – під чи над штрихкодом, в окремих випадках – прописаний вручну. Для наглядності надаємо фото різних типів приладів обліку, на них червоним кольором виокремлений номер.

Номер лічильника вводиться тільки ОДИН РАЗ ПІД ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ СПОЖИВАЧА В ОБРАНОМУ МЕСЕНДЖЕРІ! У майбутньому чат-бот запам’ятає Ваш особовий рахунок (а відповідно, й інші дані), і його можна буде обрати в чаті зі списку особових рахунків.

Нагадуємо: чат-бот від ПрАТ «Закарпаттяобленерго» для передачі показів лічильника працює у трьох месенджерах – Viber, Telegram та Facebook Messenger. Обравши будь-який із месенджерів, побутові споживачі електроенергії можуть передавати покази лічильника дистанційно!

Також нагадуємо, що передавати покази лічильника можна за допомогою інших сервісів:

— через персональний кабінет споживача – електронну абонентську книжку https://pay.zakarpat.energy/home;

— через швидку форму на вебсайті в меню “Кабінет” (авторизація не потрібна);

— за допомогою підказок інтерактивного голосового меню телефонних ліній ПрАТ «Закарпаттяобленерго»:
+38 099 010 16 20 (Водафон);
+38 067 010 16 20 (Київстар);
+38 073 010 16 20 (Лайфселл).

— зателефонувавши в кол-центр за номером телефону 0-800-50-16-20 (цілодобово, безкоштовно, без вихідних та святкових днів);

— передати покази контролеру РЕМ;

— залишити покази в скриньках за адресами:
Тячівський р-н, с. Нересниця, відділення пошти;
Тячівський р-н, с. Теребля, відділення пошти;
Тячівський р-н, с. Широкий Луг, відділення пошти.

Якщо все ще залишилися питання – звертайтесь до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго» за номером 0-800-50-16-20.

 Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»

Leave a Reply