У Великобританії на законодавчому рівні хочуть обмежити рекламу фастфуду. Як повідомляє Бі-бі-сі з посиланням на Times, законодавці передбачають, що ні Google, ні Facebook не будуть мати право показувати рекламу таких нездорових продуктів харчування до 9-ї години вечора. Ініціативи поки різні: є ідея заборонити будь-якурекламу фастфуду до потенційного часу відходу до сну дітей, але можуть бути обмежені лише відеобанери, а текстова реклама не підпаде під заборону. Як пише видання, ініціатива очікувано викликала гнів виробників-рекламодавців. Представники магазинів називають ініціативу несвоєчасною, посилаючись на очікувані труднощі у забезпеченні продуктами харчування в результаті “брекзиту”. Газета зазначає, що уряд прагне зрівняти правила для традиційних медіа та інтернету, оскільки рекламу фастфуду на телебаченні до 21 години також планується заборонити.
Leave a Reply