RADIO7

#добреналаштоване

SpaceX наполовину завершила будівництво найбільшого в світі ракетного прискорювача

SpaceX наполовину завершила будівництво найбільшого в світі ракетного прискорювача

Нові фотографії першого Super Heavy програми SpaceX Starship підтверджують, що прототип ракети-носія, відомий як Booster Number 1 (BN1) і найбільший ракетний прискорювач з коли-небудь побудованих – вже наполовину завершений.

Spacex Super Heavy BN1

Очікується, що Super Heavy стане найвищим, найважчим і найпотужнішим ракетним прискорювачем на рідкому паливі, його довжина складе близько 70 метрів від носа до хвоста, важитиме він близько 3 700 тонн при повній заправці паливом. Starship, багаторазовий верхній ступінь і космічний корабель SpaceX, на 40% коротший, ніж Super Heavy, і має на чверть менше двигунів Raptor, забезпечуючи тягу, приблизно еквівалентну першому ступеневі Falcon 9.
За винятком секції двигуна з трьома або чотирма кільцями, кожна частина першого суперважкого прискорювача завершена і чекає збірки. Super Heavy буде еквівалентний майже десяти Falcon 9 на повній тязі і перевершить будь-яку ракету, коли-небудь побудовану. Проте, базова конструкція прискорювача фактично така ж, як і у будь-якій іншій ракеті на рідкому паливі.

Spacex Super Heavy BN1

Хоча Super Heavy кардинально відрізняється від Starship практично за всіма параметрами, SpaceX подбала про те, щоб універсальність обладнання була якомога ширшою. В кінцевому підсумку, з невеликими змінами, це означає, що SpaceX може (теоретично) створювати Super Heavy з тими ж інструментами та техніками, які використовувались для виробництва прототипів Starship.

Spacex Super Heavy BN1

Станом на кінець цього місяця потік публічних фотографій підтвердив, що Super Heavy BN1 фактично знаходиться на півдорозі до завершення і в цей час складається вже з 18 сталевих кілець. Швидше за все, загальна кількість кілець становитиме 38 або 39, це також вказує на те, що BN1 знаходиться на відстані 1 кільця від половини своєї повної висоти, залишаючи інтеграцію його посиленого метанового резервуара, спеціальної секції двигуна і спідниці в якості останнього важливого завдання, що стоїть між SpaceX і її першим прототипом Super Heavy.

Spacex Super Heavy BN1

Маючи точки кріплення для чотирьох двигунів Raptor і незавершені вирізи для ще чотирьох, перший опірний купол Super Heavy здається готовим і очікує своєї гільзи зі сталевих кілець. За словами Ілона Маска, SpaceX, швидше за все, перейде на BN1, якщо або коли він пройде початкові кріогенні випробування і статичні випробування на вогнестійкість.

Джерело.

Leave a Reply