РАДІО 7

#добреналаштоване

Facebook готує свої перші розумні годинники з двома камерами на літо 2022

Facebook готує свої перші розумні годинники з двома камерами на літо 2022

Стало відомо, що влітку наступного року Facebook збирається випустити власні розумні годинники, які відрізнятимуться по конструкції від звичайних гаджетів такого типу. Годинники отримають дві вбудовані камери і будуть зніматися з ремінця для зйомки фото і відео, які можна буде завантажувати в застосунки екосистеми Facebook.

Фронтальна камера годинника буде призначена головним чином для відеодзвінків. Друга, тильна камера з автофокусним об’єктивом і роздільною здатністю 1080p зможе використовуватися для зйомки повноцінних відеороликів. Для її активації годинник доведеться знімати з ремінця, але Facebook працює з партнерами над створенням різних аксесуарів, щоб годинник можна було кріпити на різні предмети (одяг, рюкзаки, селфі-палки), перетворюючи їх на імпровізовану екшн-камеру.

Facebook i Google Photos

Звичайно, у них будуть функції фітнес-трекера, підтримка месенджерів і застосунків. Але годинник зможе стати заміною смартфона і не потребуватиме сполучення з ним для своєї роботи. Джерело каже, що компанія знаходиться в стадії переговорів зі стільниковими операторами США і планує оснастити свій пристрій підтримкою LTE.

Одночасно техгігант працює і над подальшим розвитком цього проекту. Зараз вже йде робота над другою і третьою версією годинника. Кінцевою метою може стати поєднання в майбутньому розумних годинників з окулярами доповненої реальності, які Facebook також збирається випустити на ринок.

Перша версія годинника вийде одразу в декількох кольорах, анонс запланований на літо 2022 з передбачуваною ціною в районі $400. Facebook сподівається на обсяги продажів в районі декількох сотень тисяч пристроїв.

smart watch

Годинники Facebook поки не отримали назви, а їх масове виробництво ще не стартувало. Поки ні у кого немає повної впевненості в тому, що годинники Facebook дійсно з’являться на ринку в наступному році. Проте, в проекті бере участь кілька сотень людей, і компанія вже витратила на нього близько мільярда доларів. Інформація про те, що Facebook розробляє смарт-годинник, вже з’являлася раніше, але досі ніяких подробиць про це в пресу не просочувалося.

Джерело.

Владислав

    Leave a Reply