RADIO7

#добреналаштоване

Cкайп-конференція із Дармштадтом

Cкайп-конференція із Дармштадтом

Cкайп-конференцію з партнерами із німецького міста-побратима Ужгорода – Дармштадта провели напередодні в Ужгородській міській раді.
Обговорили подальшу співпрацю стосовно спільних муніципальних проектів у рамках програми «Партнерські проекти для сталого місцевого розвитку» (NAKOPA).
Нагадаємо, восени 2018-го на ІІ конференції співпраці Ужгорода і Дармштадта в обласному центрі Закарпаття йшлося про те, що готуються серйозні інфраструктурні проекти, які мають позитивно вплинути на розвиток Ужгорода, промоцію найзахіднішого обласного центру України, і не лише в Дармштадті, а й в усій Європі. Серед них – проекти щодо поводження з твердими побутовими відходами, захист довкілля, очистка питної води тощо.
Зокрема, у жовтні минулого року робоча група завершила роботу з підготовки заяв на проекти муніципального спрямування, які подали до розгляду на фінансування в рамках програми NAKOPA. Як зазначалося, співфінансування з бюджету Ужгорода становитиме 10%.
Учора ж, 31 січня, провели фінальне обговорення уже готових заявок, які планують подати до 22 лютого. За попередньою інформацією, результати повинні бути відомі вже в травні.
Участь у скайп-конференції взяли заступник Ужгородського міського голови Олександр Білак, інтегрований експерт із розвитку побратимства Мартін Ройтер, представниця ГО «Партнерське об`єднання Дармштадт-Ужгород» Вікторія Синьо. Із Німеччини на зв’язку були міський голова Дармштадта Йохан Парч, начальник відділу міжнародної між культурної співпраці магістрату Дармштадта Патрісія Латоре, спеціаліст цього ж відділу Уляна Винарчук, представники комунальних підприємств, експерти Дармштадтського університету, а також представниця фонду ENGAGEMENT GLOBAL пані Айзельд, яка розповіла деталі самих проектів, суть проектних заявок і пояснила їх технічну реалізацію.
Під час комунікації згадали і позитивний досвід співпраці між містами-побратимами Ужгородом і Дармштадтом, яка триває вже 27-й рік.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради

 

Leave a Reply