У Facebook посилять правила розміщення політичної реклами на території України, Нігерії та Індії — країн, де в 2019 році відбудуться вибори. Так компанія хоче завадити можливому втручанню у виборчий процес через соцмережі.
З лютого в Україні та Нігерії рекламні оголошення, що стосуються виборів, у Facebook зможуть розміщувати лише рекламодавці, які безпосередньо перебувають в цій країні. У Нігерії вибори президента відбудуться 16 лютого, в Україні — 31 березня.
Натомість в Індії, де парламентські вибори будуть навесні 2019-го, рекламу помістять у спеціальну «онлайн-бібліотеку», де її можна буде знайти.
«Ми знаємо, що не будемо ідеальними, але наша мета — постійне вдосконалення», — сказав директор з менеджменту Facebook Ром Лезерн.
В Україні 31 грудня розпочалася передвиборча кампанія виборів президента-2019. Вона триватиме 90 днів. Вибори президента України призначені на 31 березня 2019 року.
Станом на грудень вже налічується понад 30 кандидатів, які оголосили про набір брати участь у президентських перегонах. Зокрема, про намір балотуватися в президенти заявили лідерка партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко, міський голова Львова Андрій Садовий, голова «Громадянської позиції» Анатолій Гриценко, народна депутатка від БПП Ольга Богомолець тощо.

Leave a Reply