RADIO7

#добреналаштоване

«ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» ПОВІДОМИЛО, ЩО КОНТРОЛЕРИ РОЗНЕСУТЬ СПОЖИВАЧАМ РАХУНКИ ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ

«ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» ПОВІДОМИЛО, ЩО КОНТРОЛЕРИ РОЗНЕСУТЬ СПОЖИВАЧАМ РАХУНКИ ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ

Чимало краян звертаються, телефонують цими днями до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» з питанням, чи рознесуть контролери рахунки з огляду на обмежувальні заходи?

Інформуємо споживачів, що в цьому сенсі нічого змінено не буде: контролери вже традиційно рознесуть рахунки всім споживачам електричної енергії, вкинуть їх у поштові скриньки краян. При цьому наголошуємо, що наші працівники при виконанні своїх обов’язків користуються всіма передбаченими захисними засобами, при роботі для них передбачена постійна дезінфекція рук.

Водночас нагадуємо, що в ПрАТ «Закарпаттяобленерго» працюють безкоштовні сервіси, які дозволяють вносити показники лічильника, формувати та оплачувати рахунки. Зокрема, йдеться про Електронну абонентську книжку ПрАТ «Закарпаттяобленерго» – сервіс, який дозволяє, не виходячи з дому, передати показники засобу обліку, оплатити рахунок, а також контролювати своє споживання та нарахування за спожиту електричну енергію.

Передавати показники можуть:

✅побутові споживачі https://pay.zakarpat.energy/home

✅юридичні споживачі https://pay.zakarpat.energy/company 

Вносити показники лічильника можна:

✅звернувшись до кол-центру за номером 0-800-5-16-20

✅за допомогою операторів мобільного зв’язку

📞+38 099 010 16 20 (Водафон);

📞+38 067 010 16 20 (Київстар);

📞+38 073 010 16 20 (Лайфселл),

✅за допомогою чат-ботів у Viber, Telegram та Facebook Messenger (дивіться інструкцію на сайті за посиланням https://zakarpat.energy/…/chat-bot-dlya-peredachi-pokaziv-…/),

Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» щиро вдячна всім сумлінним споживачам за вчасне внесення показників і оперативну оплату рахунків за електроенергію! Нагадуємо вам, що платіжна дисципліна в нинішній час – це запорука стабільного електропостачання всієї Закарпатської області!

Також ПрАТ «Закарпаттяобленерго» просить побутових споживачів уважно звіряти реквізити і оплачувати рахунки, аби не виникало заборгованості

Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» звертається до споживачів Закарпатської області з проханням уважно читати і звіряти реквізити рахунків при оплаті спожитої електроенергії в банкоматах, терміналах, в різноманітних платіжних системах у мережі інтернет (Приват24, Портмоне тощо), навіть у касах банківських установ!

Річ у тім, що впродовж 2019 року на розрахункові рахунки ПрАТ «Закарпаттяобленерго» поступали та продовжують надходити кошти від побутових споживачів за оплату електричної енергії, які по суті повинен був отримати діючий постачальник електричної енергії.

Припускаємо, що споживачі, створивши шаблони в програмах банківських установ, автоматично користуються ними з місяця в місяць, не звіряючи, чи на правильні рахунки скеровують кошти. У підсумку, нерідко виникають непорозуміння з тим, що гроші ніби й сплачені, але не дійшли до отримувача, і в споживача виникає заборгованість. Відтак споживачам доводиться витрачати багато часу на з’ясування того, на які рахунки були спрямовані кошти, шукати способи їх повернення тощо.

З огляду на це ПрАТ «Закарпаттяобленерго» просить споживачів електричної енергії при оплаті рахунків, особливо в банківських установах, звіряти реквізити, не відходячи від каси, перевіряти, чи правильно внесли номери рахунків і всі необхідні реквізити (вони є вказані на квитанції).

У разі виникнення будь-яких запитань звертайтеся за номером кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго» 0-800-50-16-20, який працює безкоштовно, цілодобово та без вихідних.

Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» щиро вдячна споживачам за порозуміння!

Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»

Leave a Reply