21-24 березня 2019 під Києвом проходитиме Школа-тренінг «Як стати блогером» для представників різних регіонів у рамках проекту «Голос жінки має силу». Запрошуємо до участі усіх закарпаток і закарпатців, хто хоче розпочати свою блогокар’єру або вдосконалити навички і вміння. Від Закарпатської області може взяти участь 3 осіб (відбір здійснюватиметься за анкетами). Прохання реєструватися за лінком: https://goo.gl/forms/gwunsvulj15mz6S73
Мінімальний досвід у блогосфері вітається, умовою є готовність вести блог.
Програма
1 день
Тренери: Наталія Соколенко, телерепортерка, телеведуча, журналістка Українського радіо
Дмитро Тузов, теле- й радіо – журналіст
21 березня
| 12:00 | Поселення у готелі |
| 14:00 – 15:30 | Лекція: «Ситуація в українському медіа-просторі, тенденції, місце блогів в інформпросторі тепер і надалі» 1) Загальна криза в журналістиці через виникнення феномену соціальних мереж та загальнодоступних технологій, корпоративізація ЗМІ, відмирання друкованих ЗМІ, проблема з фейковими новинами, хаосизація інформаційного простору, позитивні та негативні сторони блогерства – світові тренди 2) Ситуація в Україні: світові тренди + ЗМІ неприбуткові, тому що є іграшками в руках власників – падіння освітнього рівня журналістів та рівня їх моральних орієнтирів – орієнтація на швидкий успіх та хайп за прикладом соцмереж – могутній вплив російської пропаганди та контрпропаганди про ЗМІ – системна робота проти ЗМІ з боку мережі проплачених АП блогерів-«ЛОМів» 3) Блогерство як засіб боротьби за свої цілі в громадсько-суспільній сфері. Як правильно розкрутити тему, щоб вона зацікавила ЗМІ та широку аудиторію? Тексти чи відео? Якою соціальною мережею користуватися? Особиста сторінка чи персональний сайт? Співпраця з політичними партіями – плюси та мінуси, використання політичної кон’юнктури. Особистий приклад лектора – кейси з просуванням інформації 2014-го року по розкриттю осіб терористів та 2018-го – по розкрутці розважально-політичного контенту з власного теле-шоу лектора («Славко Бобуленський») |
| 15:30 – 16:00 | Кава-брейк |
| 16:00 – 17:45 | Виконання слухачами практичного завдання та групове обговорення його результатів Слухачі отримують завдання розкрутити 2 види тем – про зловживання місцевої влади та про певну соціальну ініціативу, наприклад, пов’язану з життя внутрішньо переміщених громадян. Далі по черзі кожен учасник заняття представляє свої рекомендації та виступає з ними. Паралельно йде загальна дискусія з модеруванням із боку ведучого-лектора, в ході якої закріплюються знання, отримані під час лекції. А також, йде процес синергійного обміну думками. В кінці лектор підсумовує заняття і ще раз проговорює основні поради для успішного блоггінгу |
| 18:00 – 19:00 | Вечеря |
2 день
22 березня
| 9:00 – 11:00 | Знайомство. Сучасні комунікації. Заради чого ми вступаємо в комунікацію. Чим є і чим не є сучасні медіа. Хто такі журналісти і чому з’явилися блогери? |
| 11:00 – 13:00 | Структура блогу. Заголовки, ліди, оглав та інші елементи. Візуальні гачки для читачів. Емоції авторка (авторки). Чому блоги – лише для сміливих? |
| 13:00 – 14:00 | Обід |
| 14:00 – 15:00 | Приклади вирішення завдань громадських активістів за допомогою блогів |
| 15:00 – 16:15 | Практичне завдання |
| 16:15 – 17:30 | Аналіз плюсів і мінусів у виконаних роботах |
| 17:30 – 18:30 | Підбиття підсумків |
3 день
23 березня
Тренер: Дмитро Тузов
| 09:00 – 10:00 | Знайомство учасників та тренерів. Очікування від тренінгу. З’ясування мотивації – чому ви хочете писати блоги? |
| 10:00 – 10:30 | Чому збільшується важливість блогерства. Цікаві цитати відомих людей. На що й на кого впливають блогери? |
| 10:30 – 11:00 | Практичне завдання: сформулювати, чому важливо писати блоги, які елементи й чому мають бути в блозі |
| 11:00 – 11:30 | Приклади ефективного блогу. Питання «професійної» та «аматорської» журналістики. Принцип «прямого спілкування» з аудиторією, без участі посередників у вигляді традиційних медіа |
| 11:30 – 12:00 | Приклади «прямого спілкування» у вигляді мікро-блогів, які мають великий вплив на світову політику й економіку.
Приклади блогів, які на щось суттєво вплинули
|
| 12:00 – 12:30 | Пошук теми. Як, чому, навіщо? Обговорення. Принцип блокноту, який завжди з вами |
| 12:30 – 13:00 | Гра – дискусія «Точка зору». Важливо для усвідомлення принципу збалансованої подачі.
Напрямок «авторської журналістики». Блогери, які стають колумністами (не плутати з комуністамиJ). |
| 13:00 – 13:15 | Кава-брейк |
| 13:15 – 13:30 | Практичне заняття. Аналіз стрічки новин. Пропозиція теми |
| 15:30 – 15:45 | Структура блогу |
| 15:45 – 16:00 | Назва, яка інтригує, але не розкриває суті блогу. |
| 16:00 – 16:30 | Практичне завдання: пропозиції по написанню блогів. Структура блогу |
| 16:30 – 17:00 | Як писати цікаво. Чим «зачепити» увагу читача (глядача). Приклади цікавих блогів |
| 17:00 – 17:30 | Кава-брейк |
| 17:30 – 18:00 | Підсумки. Формулювання теми для написання блогу під час наступного заняття. |
4 день
24 березня
Тренер: Дмитро Тузов
| 9:00 – 11:00 | Практичне завдання. Написання блогу на 2-3 абзаци |
| 11:00 – 11:30 | Назва. Пропоную формулювати назву після написання основного тексту (власний досвід) |
| 11:30 – 12:00 | Приклади комбінованих блогів. Додавання фото та відео |
| 12:00 – 12:50 | Як створити інформаційний блог, коли ви опинились на місці події. Практичне завдання: процес підготовки. Вибір теми, пошук інформації, написання тексту й розкадровка на папері (що будемо знімати) |
| 12:50 – 13:00 | Підсумки. Юридичні аспекти роботи блогера |
Джерело: Ужгородський прес клуб


Leave a Reply