RADIO7

#добреналаштоване

Закарпатців запрошують взяти участь у Школі-тренінгу ЯК СТАТИ БЛОГЕРОМ?

Закарпатців запрошують взяти участь у Школі-тренінгу ЯК СТАТИ БЛОГЕРОМ?

21-24 березня 2019 під Києвом проходитиме Школа-тренінг «Як стати блогером» для представників різних регіонів у рамках проекту «Голос жінки має силу». Запрошуємо до участі усіх закарпаток і закарпатців, хто хоче розпочати свою блогокарєру або вдосконалити навички і  вміння. Від Закарпатської області може взяти участь 3 осіб (відбір здійснюватиметься за анкетами). Прохання реєструватися за лінком: https://goo.gl/forms/gwunsvulj15mz6S73

Мінімальний досвід у блогосфері вітається, умовою є  готовність вести блог.

 

Програма

1 день

Тренери: Наталія Соколенко, телерепортерка, телеведуча, журналістка Українського радіо

Дмитро Тузов, теле- й радіо – журналіст

21 березня

12:00Поселення у готелі
14:00 – 15:30Лекція: «Ситуація в українському медіа-просторі, тенденції, місце блогів в інформпросторі тепер і надалі»

1)    Загальна криза в журналістиці через виникнення феномену соціальних мереж та загальнодоступних технологій, корпоративізація ЗМІ, відмирання друкованих ЗМІ, проблема з фейковими новинами, хаосизація інформаційного простору, позитивні та негативні сторони блогерства – світові тренди

2)    Ситуація в Україні: світові тренди + ЗМІ неприбуткові, тому що є іграшками в руках власників – падіння освітнього рівня журналістів та рівня їх моральних орієнтирів – орієнтація на швидкий успіх та хайп за прикладом соцмереж – могутній вплив російської пропаганди та контрпропаганди про ЗМІ – системна робота проти ЗМІ з боку мережі проплачених АП блогерів-«ЛОМів»

3)    Блогерство як засіб боротьби за свої цілі в громадсько-суспільній сфері. Як правильно розкрутити тему, щоб вона зацікавила ЗМІ та широку аудиторію? Тексти чи відео? Якою соціальною мережею користуватися? Особиста сторінка чи персональний сайт? Співпраця з політичними партіями – плюси та мінуси, використання політичної кон’юнктури. Особистий приклад лектора – кейси з просуванням інформації 2014-го року по розкриттю осіб терористів та 2018-го – по розкрутці розважально-політичного контенту з власного теле-шоу лектора («Славко Бобуленський»)

15:30 – 16:00Кава-брейк
16:00 – 17:45Виконання слухачами практичного завдання та групове обговорення його результатів

Слухачі отримують завдання розкрутити 2 види тем – про зловживання місцевої влади та про певну соціальну ініціативу, наприклад, пов’язану з життя внутрішньо переміщених громадян. Далі по черзі кожен учасник заняття представляє свої рекомендації та виступає з ними. Паралельно йде загальна дискусія з модеруванням із боку ведучого-лектора, в ході якої закріплюються знання, отримані під час лекції. А також, йде процес синергійного обміну думками. В кінці лектор підсумовує заняття і ще раз проговорює основні поради для успішного блоггінгу

18:00 – 19:00Вечеря

 

2 день

22 березня

9:00 – 11:00Знайомство. Сучасні комунікації. Заради чого ми вступаємо в комунікацію. Чим є і чим не є сучасні медіа. Хто такі журналісти і чому з’явилися блогери?
11:00 – 13:00Структура блогу. Заголовки, ліди, оглав та інші елементи.

Візуальні гачки для читачів. Емоції авторка (авторки). Чому блоги – лише для сміливих?

13:00 – 14:00Обід
14:00 – 15:00Приклади вирішення завдань громадських активістів за допомогою блогів
15:00 – 16:15Практичне завдання
16:15 – 17:30Аналіз плюсів і мінусів у виконаних роботах
17:30 – 18:30Підбиття підсумків

 

 

3 день

23 березня

Тренер: Дмитро Тузов

09:00 – 10:00Знайомство учасників та тренерів. Очікування від тренінгу.

З’ясування мотивації – чому ви хочете писати блоги?

10:00 – 10:30Чому збільшується важливість блогерства. Цікаві цитати відомих людей. На що й на кого впливають блогери?
10:30 – 11:00Практичне завдання: сформулювати, чому важливо писати блоги, які елементи й чому мають бути в блозі
11:00 – 11:30Приклади ефективного блогу. Питання «професійної» та «аматорської» журналістики. Принцип «прямого спілкування» з аудиторією, без участі посередників у вигляді традиційних медіа
11:30 – 12:00Приклади «прямого спілкування» у вигляді мікро-блогів, які мають великий вплив на світову політику й економіку.

 

Приклади блогів, які на щось суттєво вплинули

 

12:00 – 12:30Пошук теми. Як, чому, навіщо? Обговорення. Принцип блокноту, який завжди з вами
12:30 – 13:00Гра – дискусія «Точка зору». Важливо для усвідомлення принципу збалансованої подачі.

 

Напрямок «авторської журналістики». Блогери, які стають колумністами (не плутати з комуністамиJ).

13:00 – 13:15Кава-брейк
13:15 – 13:30Практичне заняття. Аналіз стрічки новин. Пропозиція теми
15:30 – 15:45Структура блогу
15:45 – 16:00Назва, яка інтригує, але не розкриває суті блогу.
16:00 – 16:30Практичне завдання: пропозиції по написанню блогів. Структура блогу
16:30 – 17:00Як писати цікаво. Чим «зачепити» увагу читача (глядача). Приклади цікавих блогів
17:00 – 17:30Кава-брейк
17:30 – 18:00Підсумки. Формулювання теми для написання блогу під час наступного заняття.

 

4 день

24 березня

Тренер: Дмитро Тузов

9:00 – 11:00Практичне завдання. Написання блогу на 2-3 абзаци
11:00 – 11:30Назва. Пропоную формулювати назву після написання основного тексту (власний досвід)
11:30 – 12:00Приклади комбінованих блогів. Додавання фото та відео
12:00 – 12:50Як створити інформаційний блог, коли ви опинились на місці події.

Практичне завдання: процес підготовки. Вибір теми, пошук інформації,  написання тексту й розкадровка на папері (що будемо знімати)

12:50 – 13:00Підсумки. Юридичні аспекти роботи блогера

Джерело: Ужгородський прес клуб

 

Leave a Reply