RADIO7

#добреналаштоване

У Китаї будують випробувальну лінію для маглев-поїздів зі швидкістю до 1000 км/год

У Китаї будують випробувальну лінію для маглев-поїздів зі швидкістю до 1000 км/год

За повідомленням китайських джерел, в окрузі Янга міста Датун стартувало будівництво випробувальної лінії для поїздів на магнітній підвісці зі швидкістю до 1000 км/год. В цьому році в Китаї запущені перші потяги на магнітній підвісці зі швидкістю до 600 км/год і настав час для нового етапу. Випробування будуть проходити в три стадії на лініях довжиною 2 км, 5 км і 15 км. Особливість проекту – рух поїзда відбувається в трубі з частковим вакуумом.

maglev trains маглев - поїзд
Прототип маглев-поїзда з використанням високотемпературної надпровідності.

У перспективі проект обіцяє привести до створення поїздів на магнітній підвісці зі швидкістю до 3000 і навіть 4000 км/год, але навіть 1000 км/ч здається фантастикою. Поїзд буде рухатися швидше авіалайнера, приблизно зі швидкістю пістолетної кулі, долаючи в секунду по 300 метрів.

За заявою розробників, для ефективності і зниження витрат на експлуатацію високошвидкісних поїздів на магнітній підвісці електроживлення електромагнітів буде реалізовано з використанням ефектів надпровідності. У Китаї вже побудували дослідну лінію для випробування концепції з використанням для охолодження порівняно недорогого рідкого азоту. Японці, наприклад, для подібних завдань розглядають варіант з охолодженням рідким гелієм, що набагато дорожче.

maglev trains
Закладка першої випробувальної лінії 1000 км/год маглева.

На цю мить в Китаї на комерційних залізничних лініях використовуються поїзди Fuxing на колісних парах із середньою швидкістю 350 км/год (максимальний розгін – 400 км/год). В цьому році в Ціндао, провінція Шаньдун, в експлуатацію повинні бути здані поїзда на магнітній подушці з максимальною швидкістю руху 600 км/год. Потяги зі швидкістю руху 1000 км/год і більше, швидше за все, будуть введені в експлуатацію до кінця поточного десятиліття.

Джерело.

Leave a Reply