RADIO7

#добреналаштоване

GM і Lockheed Martin створюють автономний місячний багі для NASA

GM і Lockheed Martin створюють автономний місячний багі для NASA

Астронавтам NASA потрібно якось пересуватися Місяцем, і GM і Lockheed Martin прагнуть передати їм ключі не тільки від одного, а й від цілого нового покоління місячних апаратів. Lunar Terrain Vehicle, або LTV, є першим з серії варіантів електричного транспорту, до яких звернулося NASA, оскільки воно намагається повторити успіх комерційної програми екіпажу з новим ровером.

Безумовно, пройшло багато часу відтоді, як NASA модернізувало свій місячний багі. Boeing розробила першу конструкцію, що використовувалася в місіях Apollo 15, 16 і 17 в 1971 і 1972 роках, на 4-х колесах, вона була розроблена для руху зі швидкістю до 13 км/год. Мета полягала в тому, щоб дати астронавтам, які будуть носити громіздкі скафандри, можливість швидше подорожувати по Місяцю разом з обладнанням і зразками.

У зв’язку з програмою NASA Artemis, спрямованою на повернення астронавтів на поверхню Місяця, космічне агентство США запросило пропозиції по LTV від приватних компаній. Lockheed Martin планує очолити команду, спираючись на свою історію в області робототехніки і космічних апаратів. General Motors представить технології електромобілів поряд з системами автономного водіння, які зроблять управління LTV простішим і безпечнішим.

NASA Astronauts Lunar South Pole

GM раніше допомагала NASA в розробці місячного ровера Apollo, в тому числі в розробці шасі і коліс. Однак на цей раз у NASA набагато амбітніші плани щодо LTV. Він буде використовуватися на набагато більших відстанях, включаючи доставку астронавтів, в тому числі першої жінки на Місяці, на Південний полюс, де, як очікується, місцевість буде значно складнішою.

NASA зможе віддалено направити ровер для проведення незалежних експериментів або з системи приземлення людей, або з  Lunar Gateway, які в кінцевому підсумку будуть на орбіті навколо Місяця. Водночас, хоча гравітація не є проблемою, конструкція LTV повинна буде витримувати великі перепади температур. Умови на поверхні Місяця можуть варіюватися від -173,333°C протягом майже 14 ночей до денних температур 126,667°C. Випромінювання – ще одна проблема, як і космічний вакуум, який може ускладнити розсіювання тепла.

apollo moon buggy

Є надія, що Lockheed Martin і GM не тільки розроблять успішний дизайн місячного багі, але і що технологія, яку вони використають, матиме безпосередні переваги на Землі. «Оскільки умови експлуатації в космосі настільки екстремальні, наша робота над цим проектом допоможе нам зробити безпечніші та якісніші батареї на Землі», – припускає Мадху Рагхаван, менеджер групи глобальних досліджень і розробок GM. «Місяць і Марс – це, звичайно, зовсім неструктуровані дороги без покриття. Розробка для цього середовища в кінцевому підсумку тільки зробить наші можливості електромобілів на Землі набагато сильніше».

Джерело.

Leave a Reply